REKLAMACJE

Jest nam przykro jeśli spotkały Cię nieprzyjemności związane z zakupionym u nas produktem.
Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem. W celu uzgodnienia szczegółów reklamacji prosimy o kontakt z nami - kontakt@rudeboy.com.pl w tytule REKLAMACJA/nr zamówienia. 

Pamiętaj aby sprawdzić stan otrzymanej przesyłki przy kurierze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Klient powinien niezwłocznie powiadomić o zaistniałym fakcie przewoźnika oraz Sprzedawcę. Wszelkie reklamacje z tytułu uszkodzeń podczas transportu, rozpatrywane będą  na podstawie protokołu szkód podpisanego przez Klienta i przewoźnika.

Pozytywnie rozpatrzone zwroty i reklamacje są podstawą do zwrotu należności na rzecz Klienta lub w przypadku reklamacji, wymiany towaru na inny egzemplarz (jeśli jest dostępny), lub obniżenia ceny produktu. Zwrotu należności dokonuje się na wskazane przez Klienta konto bankowe. Bez względu na okoliczności, żadne przesyłki reklamacyjne "za pobraniem" nie będą przyjmowane.


ZWROTY

Jeśli zakupiony produkt w sklepie RUDEBOY nie spełnia Twoich oczekiwań możesz zwrócić go w terminie do 14 dni od jego otrzymania.
Pamiętaj, że produkt nie może być nosić śladów użytkowania i powinien posiadać wszystkie oryginalne metki oraz dowód zakupu (paragon).
Aby dokonać zwrotu prosimy wysłać do nas e-mail na adres kontakt@rudeboy.com.pl

O dalszych krokach poinformujemy Cię mailowo.